Į klientą orientuotas CRM (ryšių su klientais valdymas)

Sekite veiksmus, susijusius su potencialiais klientais, užbaikite darbus susijusius su esamais klientais ir gaukite tikslias prognozes.

CRM Odoo

Gaukite tikslias prognozes

Naudokite duomenis, kuriais galite pasitikėti ir priimkite geresnius sprendimus

  • Gaukite įžvalgas, kad priimtumėte geresnius sprendimus
  • Susikurkite valdymo skydus, kad visuomet matytumėte tik jums aktualią informaciją.
  • Analizuokite turėdami esamojo laiko ataskaitas ir srautų diagramas, kurias sukurti ir dalintis jomis gali bet kuris darbuotojas.

Padarykite daugiau per kuo trumpesnį laiko tarpą

Puikus įrankis = Laimingi žmonės

Automatizuokite veiksmus pagal savo pardavimų scenarijus: skambučius, susitikimus, elektroninius laiškus, pasiūlymus. Gaukite visą reikalingą infomaciją, susijusią su potencialiu klientu: peržiūrėti puslapiai, gauti laiškai ir t.t..

 

 

crm_screenshot11

crm_screenshot_03
crm_screenshot13

Esamuoju laiku peržiūrėkite

savo darbus ir artėjančias užduotis

 

Tiksliai sužinokite, kaip jums sekasi lyginant su mėnesio užsibrėžtais tikslais.

Planuokite savo darbus pagal jau iš anksto sudėliotas užduotis.

Palaikykite ryšį su savo klientais

Susirašinėjimas esamuoju laiku, kad bendradarbiavimas vyktų kuo sklandžiau

 

Greitai gaukite informaciją apie savo komandos darbą. Stebėkite, kada kolega užregistruoja skambučius ar išsiunčia pasiūlymus. Esamuoju laiku dalinkitės idėjomis ir dokumentais. Sužinokite, kas įvyko, kol buvote išvykę.

crm_screenshot14